CZERWIEC U „JEŻYKÓW”
- Prawa wszystkich dzieci
- Egzotyczne podróże
- Letni obserwator przyrody
- Radosne wakacje
Zadania wychowawczo-dydaktyczne:
- Wdrażanie do poszukiwania informacji na dany temat w dostępnych źródłach wiedzy: albumach, atlasach, książkach, Internecie
- Kształtowanie postawy akceptacji i tolerancji wobec różnorodności kultury i języka w obrębie społeczności, w której dziecko funkcjonuje
- Doskonalenie samopoznania, dostrzegania odmienności i niepowtarzalności każdej osoby
- Kształtowanie postawy empatii oraz chęci udzielenia wsparcia osobom tego potrzebującym
- Doskonalenie orientacji w schemacie ciała i umiejętności rozpatrywania otoczenia z punktu widzenia własnego i drugiej osoby
- Kształtowanie postawy tolerancji i życzliwości wobec odrębności narodowych, odmienności w wyglądzie lub sprawności różnych ludzi
- Rozwijanie umiejętności czytania, w tym czytania ze zrozumieniem
- Wdrażanie do uważnego słuchania i analizowania wypowiedzi innych podczas rozmowy swobodnej i modelowanej
- Doskonalenie umiejętności dostrzegania i odtwarzania regularności rytmicznych
- Kształtowanie postawy szacunku i troski wobec środowiska przyrodniczego
- Kształtowanie potrzeby zachowań proekologicznych podczas pobytu w lesie, na wycieczce górskiej, na łące
- Wykorzystywanie umiejętności matematycznych w czasie zabaw i w życiu codziennym
- Zaznajomienie z zasadami bezpieczeństwa podczas wakacyjnego odpoczynku
- Wdrażanie do podejmowania działań na rzecz budowania pozytywnej atmosfery w grupie
- Kształtowanie umiejętności poszukiwania pomocy w sytuacji trudnej, w tym w sytuacji trudnej emocjonalnie
A poza tym:
- Innowacja pedagogiczna „Smyko – Multisensoryka, zabawy stymulujące zmysły”
- Udział w Ogólnopolskim projekcie edukacyjnym „Gramy zmysłami”
- Udział w programie „Przyjaciele Zippiego”
- Czytanie opowiadańAgnieszki Antosiewicz:” Mądre bajki” POZYTYWNE MYŚLENIE
- Dzień z Konopnicką
- Udział w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Technikoludek, czyli dziecko w świecie technologii”